Білінгвізм (двомовність, бі- мовність) - здатність вільно спілкуватися в двомовному середовищі, є в наш час важливою перевагою для будь-якої людини. Білінгвізм підвищує рівень впливу людини на світову культуру, літературу, мови, відкриває нові перспективи на ринку праці та допомагає досягти успіхів у багатьох напрямах, таких як бізнес, фінанси, туризм, комунікації та управління. Тому знання іноземної мови, а особливо англійської, - це не примха, а необхідність. Це найпоширеніша мова в світі.
Вивчення іноземних мов – нелегке завдання, і для більшості вільне спілкування іноземною мовою має бути підкріплене постійною практикою. Але є особливі люди, що здатні вивчати і пам`ятати багато мов. І навіть діти мають схильність до вивчення декількох мов одночасно. У силу своєї природи маленькі діти можуть запам’ятовувати набагато більше слів, фраз, ніж дорослі. Діти зазвичай ловлять усе почуте на льоту, тому вивчення декількох мов для них не проблема.
Закладати підґрунтя майбутнього володіння іноземною мовою слід якомога раніше, використовуючи колосальну здібність дошкільнят до вивчення мов. Тим більше, що дошкільний вік визнаний психологами найбільш сенситивним періодом для цього. Тому так важливо дати малятам повноцінний мовний розвиток в тому віці, коли формуються основи особистості, пробуджується інтелект. Двомовність позитивно позначається на розвитку пам'яті дітей. Вони вчаться розуміти, аналізувати і обговорювати явища мови, проявляють кмітливість, швидкість реакції, логічно мислять.
Білінгвісти, як правило, добре вчаться і краще за інших засвоюють абстрактні науки, літературу та інші іноземні мови. Чим молодша дитина, тим більше у неї шансів оволодіти другою мовою в максимально можливому обсязі та з правильною вимовою. Можна сказати однозначно: діти мають незаперечну перевагу у вивченні іноземної мови перед дорослими. Пам'ять дитини більш сприйнятлива, на відміну від дорослого, вона не обмежена комплексами, не боїться зробити помилку, не пригадати вчасно потрібне слово. Малюкам притаманна відсутність мовного бар’єру, страху гальмування, який заважає вступити у спілкування іноземною мовою навіть при наявності необхідних навичок.
Навчаючи дітей дошкільного віку читання за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання», розвиток малят, а сама інтелектуальний, мовленнєвий, сенсориний та інші, поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів, а отже, викликає позитивні емоції.