Досягнення
Інноватика в сучасній освіті 2023 р.
Основна ідея проєкту: створення у закладі дошкільної освіти закритої екосистеми, вивчення рослинного світу, дослідження фрактальних елементів в представниках сукулентів. Плідна співпраця між батьками, дітьми та педагогами, з метою відчути себе на місці дитини, поринувши у цікавий світ екології. Пригадати або отримати нові знання, шляхом експериментів та дослідницької діяльності разом зі своєю дитиною.
Об’єкт дослідження: фрактальна величина у рослинності мініекоситем - флораріуми.
Предмет дослідження: створення природних умов в обмеженому просторі, саморегуляція системи природнього циклу, системний підхід до генезизу вологолюбивих рідкісних рослин. За основу для проєкту у нашому закладі дошкільної освіти ми взяли - формування нестандартного, інженерного мислення у дітей, виховання інтересу до дослідницької діяльності, посилення інтересу до екосистемології, бажання пізнавати світ та робити відкриття [1]. Сучасний підхід до змісту ознайомлення з природою характеризується відсутністю суворого розподілу щодо віку дітей, орієнтацією на формування у дошкільників досить широкого кола знань про навколишню природу: цікавих представників біоценозів лісу, лук, водойм, степу, парку тощо.